My Post!

01 Jun 2010

Jenis-Jenis Kereta Yang Pelik?

Kalau sebelum ni kita mengimpikan kereta berjenama! Seperti kereta Ferrari, BMW,Toyota, Porche, Chevrolet, Honda dan sebagainyalah! Tetapi pernah tak korang mengimpikan kereta yang dihasilkan sendiri daripada buah tangan korang? Sebelum saya nak tunjuk beberapa jenis kenderaan yang dihasilkan oleh pencipta milik kenderaan tersebut, saya nak tunjuk satu kereta yang tak
boleh nak hidup! Disebabkan terlalu berjimat, si pemilik kereta ni pun mendapat satu idea supaya 'Longkai' @(Truck bawak bangkai kereta) tak payah nak bawak kereta
ni. Nak tau caranya?



Senangkan kerja mereka-mereka ni? Oklah, balik pada topik kita tadi pasal kereta unik dan tak pernah ada kat pasaran mana-mana pun! Nak tengok apa dia?

Divorced Car
Kalau korang dah bercerai dengan isteri or suami korang bolehlah ceraikan sekali kereta korang nanti ya!

Floppy-disk Car
Kalau rasa-rasa nak lebih unik, tampallah Floppy-disk kat kereta korang macam ni, gerenti orang tengok keunikan kereta yang korang hasilkan!

Camera Car
Ni lagi bagus! Kalau ada sesiapa yang kamera dia dah rosak dan tak boleh nak pakai lagi, kita kitar semula buat kereta yang unik!

Grass Car
Siapa yang minat pada tumbuh-tumbuhan, kalau nak buat tambahan bunga-bunga sikit pun boleh!
  
Shoe Car
Ni lebih pada motor yang bentuknya kasut tumit pun ada!

 Tank Chair
Kalau ada yang teringin nak jadi askar tapi tak dapat boleh buat ciptaan kerusi roda macam ni!

Wired Volkswagen
Ini adalah Volkswagen yang sangatlah unik! Tak dapat kat mana-mana pun!

Volkswagen Bus Ball
Ini lagilah pelik! macam mana nak bawak tu??

Macam-macam bentuk ada! pilih saja bentuk apa nak cipta, Ni baru sikit, ada berlambak lagi kat luar tu! Siapa yang ada bakat nak buat kenderaan yang pelik-pelik macam ni bolehlah korang buat, mana tau dapat duit?

0 Pengkomen bebas!:

Catat Ulasan

Have u read that? Then please comment to support me! Thx!^_^ I Love ur comment! <3

Related Posts with Thumbnails

Oh!Belog

Nuff

Design downloaded from Free Blogger Templates | Free Website Templates.